Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

1. Informacje ogólne

1.1. Softland sp. z o.o.

z siedzibą przy ul. Pancerniaków 4a w Lublinie

NIP 946-00-04-257,

KRS 0000121192

tel. +48 81 4410221

1.2. Ze sklepu internetowego mogą korzystać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 rok życia,

1.3. Podając swoje dane jednocześnie wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie przez Softland sp. z o.o. zgodnie z panującą polityką prywatności.

2. Procedura składania i realizacji zamówień

2.1. Nasz klient ma możliwość złożenia zamówienia bezpośrednio przez stronę internetową,

2.2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.slc.pl,

2.3. Klient może dokonać rejestracji na stronie sklepu internetowego, jednakże jest to dobrowolna decyzja użytkownika,

2.4. Realizacja zamówienia ma miejsce w momencie jego wygenerowania ma to miejsce podczas akceptacji zamówienia podczas ostatniego kroku w procesie składania zamówienia,

2.5. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 13, w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą kolejnego dnia roboczego,

2.6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo przystąpienie do realizacji złożonego zamówienia, SOFTLAND Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego,

2.7. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać zamówienie pomocy edycji zamówienia na stronie www.slc.pl,

2.8. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia. Faktura lub paragon w formie drukowanej jest wystawiana i dołączana do przesyłki,

2.9. Koszty przesyłki są pokrywane przez Softland sp. z o.o. jeżeli kwota złożone zamówienia przekracza sumę 199 PLN,

2.10. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 48 godzin, od momentu wpływu pieniędzy na konto sklepu. W szczególnych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym klient zostanie poinformowany indywidualnie. Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy,

2.11. Statusy zamówień: sklep internetowy w celu ułatwienia realizacji zamówienia wprowadza statusy zamówień, które informują o stanie jego realizacji i wysyłane są na podany podczas rejestracji adres e-mail zamawiającego. Statusy odpowiadają za aktualny stan realizacji zamówienia,

2.12. Aby dokonać procesu złożenia zamówienia należy skompletować zamówienie w koszyku poprzez wciśnięcie funkcji „Dodaj do koszyka”,

2.13. Zamówienie będzie kompletne, jeżeli użytkownik wybierze rozmiar, kolor, sposób dostawy oraz metodę płatności,

2.14. W formularzu wymagane jest podanie danych osobowych tj. imię, nazwisko, adres dostawy, adres e-mail oraz numer telefonu. W przypadku wadliwych danych, sklep zastrzega sobie prawo do kontaktu z Klientem,

2.15. Kolejnym krokiem będzie potwierdzenie i zapoznanie się z regulaminem,

2.16. Zamówienia zostaną realizowanie w kolejności ich składania,

2.17. Przy wyborze formy płatności przelewem pieniędzy należy kierować na konto:

81 8689 0007 0011 3348 2000 0010

2.18. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia związane z niewłaściwą pracą firm transportowych.

3. Procedura rejestracji i logowania się klienta

3.1. Użytkownikiem serwisu może być osoba, która ukończyła 18 rok życia,

3.2. W celu dokonania rejestracji i utworzenia konta w sklepie internetowym jest wypełnienie formularza rejestracji, a następnie przesłanie go do administratora poprzez kliknięcie przycisku Zarejestruj się,

3.3. Aby się wylogować należy kliknąć przycisk WYLOGUJ się w górnym prawym rogu strony.

4. Umowa licencyjna

Pragniemy poinformować o wprowadzeniu umowy licencyjnej dotyczącej praw do korzystania ze zdjęć będących własnością marki SoftLine Collection. Umowa możliwa jest do pobrania pod LINKIEM. Prosimy o wypełnienie jej i odesłanie dwóch podpisanych egzemplarzy na adres spółki. W razie pytań prosimy o kontakt.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel